Wij zijn twee meisjes die nu in de tweede klas zitten en allebij verslaafd zijn aan mode. Blond Amsterdam is een van onze vele voorbeelden! Verdere voorbeelden zijn: Louis Vuitton, Tommy Hilfinger, voor Maud Dorien en voor Dorien Maud. Beide zijn we 13 en Maud word dit jaar 14. Boeken en tijdschriften vinden we super (vooral als het over mode gaat) Have fun with our blog!

vrijdag 8 augustus 2014

♡ fashionista

Fashionistas... :) Hey rood hier! Maud en ik zijn in de bibliotheek alle fashionista's aan het lezen! echt super leuk, voor alle mensen die van mode houden is dit echt een aanrader. Er is nu dus ook een agenda van Fashionista maar wat erg jammer is is dat ik daar net te laat achterkom! Maar het maakt niet uit ik heb nu ook een hele leuke van de Hema, met op de voorkant een super schattig strikje.
Maud heeft ook een superleuke namelijk die van paul frank.

maar goed ik ga verder ik was dus bij de Fashionista agenda, super cool voor de mensen die van mode houden. Je hebt keuze uit twee kleuren!! Wat dus in de Fashionista staat die ik nu aan het lezen ben is dat croptops in de mode zijn. en wij als modebloggers weten dat natuurlijk wel en hebben er dan ook een. dus snel naar de winkel en koop een croptop.

ook staat hierin dat de nieuwste trend een badpak met een dierenafbeelding erop is.
Beyonce en Rianna dragen het ook!!
het hipste is een grote afbeelding maar als dat te heftig is is mijn tip draag een badpak met veel kleine dierenplaatjes staat ook leuk!

hopelijk hebben jullie hier wat aan.

                                             xjes Dorien

                                              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten